Nieuws

Guerrillamarketing & sociale media als kerstcadeau

Samen met ING en SDK Advies organiseert Motivity op 10 januari 2012 een workshop 'Guerrillamarketing & sociale media'. Deze workshop wordt als starters- én als kerstcadeau aan nieuwe ondernemers in de regio 's-Hertogenbosch aangeboden. Zij krijgen tijdens de workshop de handvatten om het marketingbudget zo efficiënt en origineel mogelijk in te zetten.

De uitnodiging van de workshop 'Guerrillamarketing & sociale media' valt eind november op de mat van de nieuwe ondernemers uit de regio Den Bosch. Waarschijnlijk valt de kaart goed op, want het is ongetwijfeld de allereerste kerstkaart die de ondernemer ontvangt. Het sluit daardoor mooi aan bij het thema van de workshop waarin de ondernemers handvatten krijgen de nieuwe onderneming maximaal op te laten vallen met de inzet van minimale financiële middelen.

Workshop als bijdrage duurzaam ondernemerschap

Tijdens de workshop ter waarde van € 200 vertelt een gerenommeerde trainer de ondernemers alles wat zij moeten weten om met guerrillamarketing en sociale media de omzet te verhogen. Daarnaast ontmoeten zij andere ondernemers uit de regio. ING, SDK Advies en Motivity willen door het cadeau doen van een praktische workshop bijdragen aan duurzaam ondernemerschap in de regio 's-Hertogenbosch.

Meer weten over de workshop 'Guerrillamarketing en sociale media'? Neem dan contact op via het contactformulier van Motivity.

Taxibedrijf loopt als een geoliede machine

Taxibedrijf loopt als een geoliede machine

Karel Scherpenhuizen verwierf een plaats in de dynamische taxibranche van Rotterdam en vervoert sinds oktober 2011 passagiers in zijn ‘groene’ Skoda Fabia.

Lees meer »

Motivity's opdrachtgevers

Motivity heeft een aardig aantal opdrachtgevers met diverse hulpvragen; gemeenten en Zelfstandigenloketten roepen regelmatig de hulp van Motivity in.

Lees meer »
Bewijs voor kwaliteit

Bewijs voor kwaliteit

Motivity scoort positief op alle aandachtsgebieden van het Blik op Werk Keurmerk.

Lees meer »