
SDK, Motivity en ING helpen ondernemers opvallen
Dinsdag 10 januari 2012 vond de workshop ‘Guerrillamarketing & sociale media’ plaats, georganiseerd door SDK, Motivity en ING. Startende ondernemers uit de regio kregen deze workshop cadeau. De maatschappelijk betrokken organisatoren willen op deze manier bijdragen aan de verbetering van ondernemerschap in de regio.
De maatschappelijke betrokkenheid van SDK Advies, Motivity en ING was ook de reden om cultureel centrum De Roos als locatie voor de workshop te kiezen. Sonny de Laat van Siege Marketing leidde de workshop. Hij vertelde inspirerend en enthousiasmerend over het effectief inzetten van Guerrillamarketing en sociale media om zo het (nieuwe) bedrijf te promoten. Opvallen is tenslotte erg belangrijk voor een starter in een veelal bestaande markt.
Guerrillamarketing, praktisch toepasbaar
De Laat legde tijdens de workshop de spelregels van Guerillamarketing uit, gaf allerhande tips en trucs, maar liet ook de valkuilen zien. De aanwezige ondernemers vonden het dan ook een inspirerende en vooral ook praktisch toepasbare sessie. Tijdens de afsluitende netwerkborrel werden aan de bar nog de nodige zakelijke contacten opgedaan. SDK, Motivity en ING hebben kijken daarmee terug op een geslaagde avond.
Meer weten? Neem gerust even contact op met Motivity.